Нова смуга Харківського аеропорту прийматиме всі магістральні громадянські літаки

У Харкові виконано близько 22% будівельних робіт нової злітно-посадкової смуги, довжиною 2,5 км. Як зазначив в ексклюзивному коментарі Інформаційному центру «Україна-2012» керівник дирекції з будівництва аеропорту Олександр Сівальньов, сьогодні тут тривають роботи з ґрунтом. «Спочатку ми заклали ґрунтово-цементний шар марки 60, залили частково нижній шар бетону. Це основа майбутньої смуги. Попереду робота з верхнім шаром ґрунту», - зазначив керівник.

Готовність перону директор оцінює в понад 80 %. «Тут прокладено три головні шари, знятий і ущільнений ґрунт, на додачу він стабілізований вапном, щоб позбутися зайвої вологості. Наступний етап - закладка шару 15 см ґрунту з цементом марки 40, шар 30 см бетону марки 75100. Верхній шар – важкий бетон марки 400. Ця технологія бетонного шару дозволить приймати Харківському міжнародному аеропорту без проблем всі магістральні громадянські літаки», - підкреслив Олександр Сівальньов.

Нова смуга, довжиною в 2,5 км, будується з нуля і буде здана в експлуатацію наприкінці осені 2011-го. Використання старої ЗПС на час будівництва нової дозволить не закривати аеропорт, що вигідно і місту, і країні, і новому терміналу, який в найближчі місяці опановуватиме новий міжнародний напрям.

Як зазначив директор з будівництва аеропорту, після запуску нової злітно-посадкової смуги, стара буде закрита, а в перспективі вона буде використовуватися як запасна під час великого авіа-потоку через Харків.

«Зокрема, її використання передбачено і під час Євро-2012, з тим, щоб аеропорт зміг прийняти 25 тисяч людей (100-120 літаків) протягом кількох годин, у день євро-матчів», - підкреслив Олександр Сівальньов.

Нагадаємо, раніше в програмі підготовки Харкова до Євро-2012 планувалось укріпити стару смугу і продовжити її до 2,5 км. Проте згодом було ухвалено рішення про будівництво нової злітно-посадкової смуги.

На відміну від нового термінала, підготовка аеродромної зони - будівництво смуги, сигнального комплексу, рятувальної станції, авіаційно-диспетчерської вишки і реконструкцію перонів - проводитимуть за рахунок коштів державного бюджету. На ці потреби буде виділено 1 млрд 86 млн грн. Вартість будівельних робіт смуги в кошторисі заплановано в межах 346 млн грн.

Цього року держава повинна перерахувати Харкову на аеропорт 520 млн. 100 млн місто вже отримало.
 

ukraine2012.gov.ua

Ми застосовуємо файли cookies та інші технології для того, щоб запам'ятати Ваші уподобання та дізнатися, як саме Ви користуєтесь сайтом та взаємодієте з ним.

Використовуючи наш сайт, Ви також погоджуєтесь з умовами "Угоди користувача" та "Положення про обробку та захист персональних даних". Натискаючи "ПОГОДЖУЮСЬ", Ви надаєте згоду на обробку Ваших даних.