Українська гірничодобувна компанія, яка входить до складу DCH IM (Development construction holding) Олександра Ярославського, в період з січня по квітень поточного року збільшила об’єми продажу продукції на 38% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Так, за чотири місяці компанія реалізувала близько 315 тис. тон. щебеню та 92,2 тис. тон відсіву. Загальний об’єм продажу продукції склав 407,2 тис. тон проти 295,8 тис. тон за перші чотири місяці 2009 року.
«Таких результатів вдалося досягти зусиллями усього колективу. Ріст продажу був обумовлений кількома факторами, в тому числі активною маркетинговою політикою та значним покращенням якості продукції», - зазначає Генеральний директор УГДК Баш Віталій Олександрович.
За його словами, важливу роль зіграло і збільшення попиту на продукцію УГДК з боку основних споживачів – найбільших бетонних та асфальтових заводів України, СНД та країн Східної Європи. Окрім того, частково ріст об’єму продажу щебеню та відсіву був обумовлений активною участю підприємства в процесі підготовки України до чемпіонату Євро-2012.
Планом на 2010 рік передбачене 40%-ве збільшення продажу порівняно з показниками попереднього періоду – до 2,2 млн. тон продукції. Керівництво УГДК зазначає, що зараз підприємство працює у повній відповідності до затвердженого плану виробництва та продажу.