Завершено розробку проекту тимчасового терміналу Міжнародного аеропорту «Харків», який проходить реконструкцію до Євро-2012. Ця будівля не тільки виконає функцію забезпечення встановленої УЄФА пропускної спроможності аеропорту на час проведення у місті матчів континентальної першості, але й стане невід’ємною частиною аеровокзального комплексу.
«Ескізний проект тимчасового терміналу готовий. На наше замовлення його підготувала компанія, яка проектувала й інші об’єкти Міжнародного аеропорту «Харків» до Євро-2012», - повідомив Олександр ЯРОСЛАВСЬКИЙ, генеральний інвестор і координатор підготовки Харкова до Євро-2012, президент групи DCH, яка фінансує спорудження нових та реконструкцію існуючих пасажирських терміналів аеропорту.
Тимчасовий термінал являтиме собою сучасний ангар для зберігання, обслуговування та ремонту літаків. В галузі бізнес-авіації вже давно існує практика: власник літака заїжджає на автомобілі в такий ангар, пересідає в літак, який викочують на поле, і він тут же злітає. Ангар буде схожий на вже збудований у Харкові аеровокзал – скляний фасад, з тильного боку – ворота. За фасадом буде розміщений шоу-рум компаній, які представляють в Україні інтереси виробників літаків та вертольотів.
Генеральний інвестор О.ЯРОСЛАВСЬКИЙ надав параметри запланованого будівництва: «Загальна площа тимчасового терміналу – 5184 кв. м, 25% якої становитиме шоу-рум, 75% - інфраструктура бізнес-авіації. Термінал, працюватиме «у реверсному режимі» і його пропускна спроможність становитиме 1000 пасажирів на годину».
Під час Міжнародного аерофоруму Routes CIS (Харків, 7-9 червня) генеральний директор Міжнародного аеропорту «Харків» Володимир ВАСИЛЬЧЕНКО відмітив: «Спеціальна програма до Євро-2012 враховує вимоги УЄФА і передбачає досить високу інтенсивність пасажиро потоку – 2500 тис. пас. на 1 годину. Враховуючи, що на той час аеропорт «Харків» матиме 3 термінали і спрощену систему перетину кордону, його пропускна спроможність досягне цієї норми. Зокрема, 1300 пас./год. дасть новозбудований термінал, 1000 - тимчасовий і 250 – нинішній, працюючий. Це цілком реально».