У 2011р. Міжнародний аеропорт «Харків» обслужив 308,7 тис. пасажирів

У 2011р. Міжнародний аеропорт «Харків» обслужив 308,7 тис. пасажирів

За результатами діяльності Міжнародного аеропорту «Харків» за 2011 р. послугами аеропорту скористалися 308 681 пасажир (+65,5 тис. пасажирів порівняно з 2010 р., збільшення на 27%).

Аналізуючи структуру пасажирських авіаперевезень за 2011 р., порівнюючи її з минулим роком, необхідно відзначити збільшення пасажиропотоку на 27%, з 243,2 тис. пасажирів в 2010 р. до 308,7 тис. пасажирів в 2011 р. (збільшення на 65, 5 тис. пасажирів). Таким чином, рівень пасажиропотоку практично досяг докризового рівня, який склав у 2008 р. 309,4 тис. пасажирів (рекордний показник за період 1991-2011 р.р.).

Необхідно відзначити збільшення частки внутрішніх рейсів, з 22% в 2010 р. до 25% в 2011 р. Дане збільшення в першу чергу пов'язано із зростанням кількості пасажирів, перевезених на напрямках:
• Київ (Бориспіль)
а також появою нового рейсу за напрямком:
• Київ (Жуляни)

Крім цього необхідно відзначити збільшення частки регулярних рейсів, з 49% в 2010 р. до 67% в 2011 р. Дане збільшення в першу чергу пов'язано із зростанням кількості пасажирів на регулярних рейсах за напрямками:
• Стамбул;
• Відень;
• Москва (Внуково);
• Тбілісі,
і відкриттям нових рейсів за напрямками:
• Дубаї (flydubai);
• Шарджа (Air Arabia).

Реконструкція аеродрому, в ході якої в період з 09.11.11 р. по 28.12.11 р. було скасовано більшість регулярних і чартерних рейсів за такими напрямками як: Стамбул (Pegasus), Дубай (flydubai), Шарджа (Air Arabia), Шарм-Ель-Шейх, Хургада (МАУ), Шарм-Ель-Шейх (Роза Вітрів), Тбілісі (Georgian Airways), сильно вплинула на кількість пасажиропотоку за рік. У зв'язку зі скасуванням даних рейсів, пасажиропотік аеропорту скоротився на близько 20 тис. пасажирів (6,5% від загальної кількості пасажиропотоку в 2011 р.).

Важливо відзначити, що, незважаючи на появу щоденного рейсу Стамбул-Харків-Стамбул (Pegasus Airlines), завдяки якому велика кількість пасажирів використовувала аеропорт SAW в якості транзитного, пасажиропотік на інших основних напрямках, з великою кількістю транзитних пасажирів, Відень, Київ (KBP) і Москва (VKO) продовжувала збільшуватися, на 23%, 41% і 48% відповідно. Дана статистика підтверджує велику ємність ринку авіаперевезень Міжнародного аеропорту «Харків».

Аналізуючи дані по наскрізним бронюванням авіаквитків з всесвітніх систем бронювання авіаквитків (MIDT) необхідно сказати, що основна частина пасажирів прямують із/до Харкова прямими і стикувальними рейсами, відправляються в основному до Європи (65%) і Азії (34%).

Довідкова інформація:
Міжнародний аеропорт «Харків» (http://hrk.aero/) - один з ключових об'єктів столиці Слобожанщини, що реконструюються в даний час в рамках підготовки до проведення фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Старт масштабному проекту був даний 1 квітня 2008 року, коли компанія «Нью Системс АМ» (група DCH, власник - відомий український бізнесмен, генеральний інвестор і координатор підготовки Харкова до Євро-2012, президент ФК «Металіст» Олександр Ярославський) виграла конкурс на довгострокову оренду цілісного майнового комплексу харківського аеропорту.

Реконструкція Міжнародного аеропорту «Харків» здійснюється у форматі приватно-державного партнерства. Загальна сума інвестицій Олександра Ярославського в проект становить $ 107,2 млн. (аеровокзальний комплекс і прилегла територія). Сума фінансування, виділеного з Державного бюджету на реконструкцію аеродромного комплексу (включаючи будівництво аеродромно-диспетчерської вишки) - $ 191,3 млн.

Ми застосовуємо файли cookies та інші технології для того, щоб запам'ятати Ваші уподобання та дізнатися, як саме Ви користуєтесь сайтом та взаємодієте з ним.

Використовуючи наш сайт, Ви також погоджуєтесь з умовами "Угоди користувача" та "Положення про обробку та захист персональних даних". Натискаючи "ПОГОДЖУЮСЬ", Ви надаєте згоду на обробку Ваших даних.