Майже два місяці у Харкові триває процес адаптації об'єктів Євро-2012 до поточних потреб міста. Зокрема, Міжнародний аеропорт «Харків» завершив переобладнання ангару, який під час футбольного чемпіонату використовувався в якості тимчасового пасажирського терміналу. Спочатку приміщення призначалось для зберігання і обслуговування літаків бізнес-авіації. На період проведення у Харкові континентальної футбольної першості ангар було дооснащено для виконання функції прийому і відправки пасажирів рейсових повітряних бортів. Тепер ангар приведений у відповідність зі своїм первісним призначенням.
«У нашому ангарі організована база обслуговування літаків Diamond, а також вертольотів Robinson і Enstrom. На дані типи повітряних суден у нас можна пройти навчання пілотування і отримати ліцензію пілота», - підкреслив Володимир Васильченко, генеральний директор компанії «Нью Системс АМ» (компанія-оператор Міжнародного аеропорту «Харків», входить до групи DCH Олександра Ярославського).
За його словами, крім перерахованих повітряних суден, в приміщенні можна нерідко застати інший приватний авіа-транспорт, у тому числі літаки Bombardier Challenger 300, ЯК-40 та ін.
Для журналістів діє окрема опція, що дозволяє в будь-який час здійснити фотозйомку повітряних суден, на яких проходить навчання пілотуванню. Для цього необхідно заздалегідь зв'язатися з компанією «Ротор», яка займається даним питанням. Співробітники школи порекомендують час, коли в ангарі буде сконцентровано максимально можливу кількість повітряних суден.
Довідкова інформація
Міжнародний аеропорт «Харків» (http://hrk.aero/) - один з ключових об'єктів столиці Слобожанщини, реконструюється в рамках підготовки до проведення фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Старт масштабному проекту був даний 1 квітня 2008 року, коли компанія «Нью Системс АМ» (група DCH, власник - відомий український бізнесмен, генеральний інвестор і координатор підготовки Харкова до Євро-2012, президент ФК «Металіст» Олександр Ярославський) виграла конкурс на довгострокову оренду цілісного майнового комплексу харківського аеропорту.
Реконструкція Міжнародного аеропорту «Харків» була здійснена у форматі приватно-державного партнерства. Загальна сума інвестицій Олександра Ярославського в проект становить $ 107,2 млн. (аеровокзальний комплекс і прилегла територія). Сума фінансування, виділеного з Державного бюджету на реконструкцію аеродромного комплексу - $ 191,3 млн.