Топ-менеджмент мережі ТРЦ «Караван» зустрівся з ритейлерами-орендарями для презентації команди керуючої компанії, обговорення стратегічних напрацювань і механізмів тактичної взаємодії.
У циклі спеціально організованих заходів взяли участь представники 211 рітейл-операторів.
Віта Войнілович, директор «БНС трейд» (торгові марки Calvin Klein Jeans, Topshop, Topman), зазначила: «Хочу висловити свою вдячність за організовану зустріч. Приємно в неформальній обстановці познайомитися з усією командою. Дуже здорово, що весь менеджерський склад відкритий до діалогу, і у нас спільна мета».
Зокрема, керівники керуючої компанії мережі ТРЦ «Караван» поділилися своїми стратегічними задумами, спрямованими на підвищення відвідуваності і товарообігу. «Ми маємо намір з вашою допомогою змінити свою ментальність від алгоритмів мислення девелопера до алгоритмів мислення рітейлера, так як усвідомлюємо, що таким чином зможемо посилити конкурентні позиції наших об'єктів. Також, ми розуміємо, що наше першочергове завдання залучити більший цільової потік, що, як наслідок, збільшить товарообіг ТРЦ, і, відповідно, ваші доходи. Таким чином, спільними зусиллями ми створимо якісно новий продукт, сфокусувавшись на рівні сервісу для наших відвідувачів», - заявив генеральний директор мережі Данило Владов.
Окремо було висвітлено питання залучення нових міжнародних брендів і посилення складу орендарів, а також розвитку розважальної складової ТРЦ. «Наші ТРЦ - перш за все, місце проведення сімейного дозвілля на вихідних. Тому, наше основне завдання як девелопера - забезпечити вам високий товарообіг у вихідні дні, який збалансує очікуваний фінансовий потік за тиждень», - зазначила Любов Цапенкова, директор департаменту з управління нерухомістю.
Також були порушені питання активізації маркетингової стратегії ТРЦ, зокрема еvent-маркетингу. «Наша стратегія еvent-маркетингу буде включати щільний календар заходів, спрямованих як на підвищення лояльності і зростання кількості відвідувачів, так і на збільшення товарообігу. Пропонуємо вам повну залученість у всі заходи, які ми плануємо проводити. І готові розглянути будь-які ваші ідеї та проекти», - звернувся до рітейлерів Ярослав Талдикін, директор департаменту маркетингу і реклами.
Джерело building.ua