Всі найновіші технології. Впродовж двох років в Харківському аеропорті збудували та відреставрували три термінали. На весь аеровокзальний комплекс інвестор витратив сто сім мільйонів доларів. Під час Єврочемпіонату три термінали зможуть прийняти до двадцяти п’яти тисяч пасажирів кожні десять годин. Старий зробили у стилі середини минулого сторіччя. Він працюватиме для віп пасажирів. Тимчасовий використовуватимуть, як термінал тільки на час Євро. Потім він буде ангаром для літаків. Каркас нового терміналу побудували з металу, встановили повітряну систему опалення та звукопоглинаючу стелю. Завдяки їй не чути відлуння, коли оголошують об’яви.
Віталій Недашковський, заступник директора зі стратегічного розвитку міжнародного аеропорту «Харків».
Будем использовать дополнительное оборудование будет установлено, будут использоваться внутренние авиалинии в качестве международных, будет частино термінал использоватся в реверсном режиме, то есть все эти временные мероприятия на период проведения евро смогут обеспечить нам пропускную способность 1300 пассажирова в час.
Голландія, Німеччина, Данія та Португалія. Саме з країн, які гратимуть у Харкові чекають найбільше вболівальників. Чи відвідають першу столицю громадяни інших країн, зможуть дізнатися саме за два – три тижні до початку чемпіонату, коли куплять квитки до Харкова. Іноземці переміщатимуться переважно регулярними рейсами, кажуть в аеропорті. Вже восени наступного року на них чекатиме нова злітно-посадкова смуга. Її побудували з кількох шарів. А це ущільнений грунт, цемент та бетон. Завдяки цьому вона не плавитиметься на сонці та витримає будь-яку вагу самольотів. На смугу держава вже виділила сімсот п’ятдесят мільйонів гривень. Незабаром тут чекають ще на сто шістдесят. Коли її добудують, нова смуга зможе прийняти будь-які середньомагістральні повітряні судна.
Олександр Сівальньов, керівник Дирекції з будівництва міжнародного аеропорту «Харків».
Единственное, мы не принимаем дальнемагистральные воздушные суда, которые летают на расстояние 10-15 тыс. километров. Считаю, что этого вполне достаточно для Харькова потому, что тех, которые летают на удаленные расстояния их насчитывается в мире порядка 11 процентов воздушных суден от всего количества самолетов пассажирских.
У наступному році залишилось встановити спеціальне обладнання на злітно-посадковій смузі, завершити будівництво руліжних доріжок, аварійно-рятувальної станції та вишки управління польотами. Потім Харківський аеропорт отримає другу категорію. Тобто той, який може приймати всі типи середньомагістральних повітряних суден.
Харківські Вісті