Комплексне впровадження технологічних рішень SITA дозволить аеропорту вдвічі збільшити пропускну здатність, та надавати сервіс найвищого класу авіакомпаніям та пасажирам, в

Комплексне впровадження технологічних рішень SITA дозволить аеропорту вдвічі збільшити пропускну здатність, та надавати сервіс найвищого класу авіакомпаніям та пасажирам, в тому числі й під час європейської футбольної першості 2012 року.


Москва, 2 липня 2009 р. – Компанія SITA, постачальник інформаційних та телекомунікаційних рішень для авіаіндустрії, та група DCH, оператор Міжнародного аеропорту «Харків» (в особі компанії New Systems AM), повідомляє про підписання п’ятирічного контракту на поставку та повну інтеграцію інформаційно-технологічних рішень в новому терміналі Міжнародного аеропорту «Харків» в Україні. Це перший проект комплексного будівництва інфраструктури аеропорту на території Східної та Центральної Європи. Новий термінал площею 20 000 кв. м буде введено в експлуатацію у квітні майбутнього року, а до 2011 року він буде обслуговувати до 650 000 пасажирів на рік.


Впровадження сучасних рішень SITA дозволить аеропорту вдвічі збільшити пропускну здатність (до 1000 пасажирів на годину на прильоті та вильоті) , а також підвищити якість обслуговування пасажирів авіакомпаній напередодні Чемпіонату Європи з футболу, який відбудеться у 2012 році в Україні та Польщі.

Ми застосовуємо файли cookies та інші технології для того, щоб запам'ятати Ваші уподобання та дізнатися, як саме Ви користуєтесь сайтом та взаємодієте з ним.

Використовуючи наш сайт, Ви також погоджуєтесь з умовами "Угоди користувача" та "Положення про обробку та захист персональних даних". Натискаючи "ПОГОДЖУЮСЬ", Ви надаєте згоду на обробку Ваших даних.