Плани-2010. На капремонт відправлять дорогу з аеропорту, окружну та Сумську. В асфальт закатають мівмільярда гривень.
Сніг ще не зійшов з магістралей, а у місті вже почали складати список доріг на ремонт. Терміни підимають на тих ділянках, по яким у перших числах квітня їхатиме на ревізію до Харкова президент УЄФА Мішель Платіні. «Головне, щоб пан Платіні не злякався того, що ми тут називаємо дорогами. Стан доріг у Харкові не просто катастрофічний. Вони небезпечні для життя», - заявив днями мер міста Михайло Добкін.
Першими на ремонт поствлять магістралі в районі стадіонй «Металіст» та на шляху з аеропорту. «У нас Державінська, Храмова, Власівська, пр-т Гагаріна, Аерофлотська у відносно нормальному стані. Зараз, коли сніг остаточно зійде, будемо у першу чергу їх приводити в порядок», - повідомив директор Департаменту будівництва та дорожного господарства Євген Гриневич. Друга на черзі – дорога біля майбутньої станції «Олексіївська» на перехресті пр-ту Свободи та вул.Асхарова. Справитись з ділянкою обіцяють до 1 травня. Технологія латання доріг по-харківськи дозволяє працювати і в дощ, і в сніг, і навіть при -10С. Щоправда, машина для заливки гарячого литого асфальту – одна на все місто. Але себе зарекомендувала: вулиця Пушкінська та площа Конституціїї, де вона раніше попрацювала, від зими не постраждали.
В планах чиновників – привести до ладу три проспекти: 50-річчя СРСР, 50-річчя ВЛКСМ.
Перемоги та вулицю Академіка Павлова. Скільки ям залатають на цих ділянках поки не ясно: все вирішить бюджетна сесія. В планах мерії – продовження робіт у центрі міста. Гірше за все після зими центральним вулицям – Сумській, Чернишевського, Артема, Гиршмана. «Підраховуємо об’єми робіт на Сумській. Потрібно упорядковувати тротуари, десь підправити бруківку. Та й на ділянці від площі Свободи до Білогородського шосе потрібен ремонт», - каже Євген Олександрович.
На ремонт за планом має піти й окружна дорога. Якщо її не почнуть реконструювати у 2010-му, до Євро-2012 просто не встигнуть. У мерії кажуть, що після зими 73 кілометри окружної навряд чи можно назвати дорогою. У службі автомобільних доріг у Харківській області чекають на допомогу Києва. «Ми зараз готуємось вийти масово на ремонт, але погода не дозволяє нам почати. Тим більше на 6-7 березня передають сильні снігопади, завірюхи, тому починати ремонтні роботи зараз означало б просто викинути на вітер бюджетні кошти, а це ми просто не можемо і не маємо права дозволити», - повідомив нам заступник начальника служби Сергій Пляка.
Зараз спеціалісти закупають бітум, будуть задіяні два асфальтобетонних заводи, кам’яний матеріал є. Для початку буде здійснено аварійний ремонт: залатають глибокі ями, потім перейдуть до мілких вибоїн. Повністю оновити верхній шар на окружній дорозі - в планах на цей рік. «Ми надали пропозицію до «Укравтодору», щоб всю окружну повністю перекрити асфальтобетоном, замінити усі верхні шари. Нас підтримують», - каже Пляка. Ціна питання – 350 мільйонів гривень. Це під силу тільки дербюджету.
ЗАРИЮТЬ 200 МЛН.
«Закопати» в дороги в цьому році збираються на 70 млн. гривень більше, ніж у 2009-му. Щоб зберегти темпи попередніх років. Нам знадобляться усі 200 мільйонів», - заявивив мер Михайло Добкін. Шукати гроші на ремонт будуть у себе в бюджеті і просити допомоги у держави. В минулому році більшу частину суми «з’їла» Пушкінська, у цьому році подібного капремонту не буде на жодній магістралі.
segodnya.ua