Будівництво нового терміналу аеропорту Харкова майже завершене. Залишились лише оздоблювальні роботи. Новий термінал обслуговуватиме як міжнародні, так і внутрішні рейси. При цьому старий термінал, розташований по сусідству, працюватиме як VIP-термінал.
Нова злітно-посадочна смуга Міжнародного аеропорту «Харків»: знято шар землі, розпочато процес бетонування. Довжина нової смуги становитиме 2,5 тис.м, що дозволить без обмежень приймати всі середньомагістральні літаки. У Харкові вирішено будувати нову смугу. Це дозволяє не закривати аеропорт і виконувати роботи без обмежень на прийом/відправку літаків.
Практично завершене будівництво нового перону поблизу нового терміналу.Залишились лише невеликі недоробки. Наприклад, підняти рівень перону. На початковому етапі експлуатації пасажири діставатимуться до літаків за допомогою атобусів/пішки. В терміналі також передбачені три виходи до літаків через телескопічні трапи.
Ззовні термінал виглядає готовим, проте всередині ще тривають роботи.
Загальний зал очікувань та реєстрації: вже встановлені ліфти та ексалатори. Триває процес декорування.
Зона прильоту пасажирів: на металевих конструкціях буде встанолено стійки паспортного контролю. Встановлять також дві багажні каруселі.
В новому терміналі харківського аеропорту всього буде встановлено два ексалатора та чотири ліфти. Вже розпочато процес монтажу стійок авіакомпаній. Зону реєстрації буде розділено на окремі зони реєстрації - міжнародних та внутрішніх рейсів, а стійки реєстрації розмістяться під декоративними дерев’яними панелями.
Зона прибуття внутрішні рейсів: для видачі багажу використовуватиметься одна багажна карусель.
Зона контролю для відлітаючих міжнародними рейсами пасажирів: тут розміститься система контролю за авіаційною безпекою, стійки паспортного та митного контролю. Перед зоною контролю розташуються кілька магазинів чи кафе.
Новий термінал відкриють у серпні поточного року для прийому та відправлення пасажирів внутрішніх рейсів, і працювати на початку він буде в режимі тестування. Площу перед терміналом вкрито тротуарною плиткою, передбачено місця для парковки автомобілів та автобусних зупинок.