Група DCH придбала у приватних інвесторів 100% корпоративних прав онлайн-маркетплейсу LeBoutique, одного із провідних гравців українського fashion-ритейлу, що працює онлайн. Компанія пропонує клієнтам придбавати зі знижками одяг, взуття, сумки й аксесуари відомих західних та українських брендів. Фінансовим радником з боку продавців була інвестиційно-банківська компанія Soul Partners.
Інвестиція в LeBoutique є логічним продовженням стратегії DCH, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до наявних офлайнових торговельних майданчиків. Як відомо, група DCH володіє торговельно-розважальними центрами «Караван» у Києві, Харкові та Дніпрі. Крім того, очікується позитивна синергія онлайн-маркетплейсу із банком «Кредит Дніпро» щодо обробки платежів і продуктів споживчого кредитування для клієнтів LeBoutique.
DCH планує розвивати платформу LeBoutique із метою закріплення за нею статусу галузевого лідера та створення сучасного й зручного для користувачів українського онлайн-продукту.