Назад до списку

У ТРЦ «Караван» восени відкриється перший в Україні фудкорт Kentucky Fried Chicken, а також новий кінотеатр мережі «Мультиплекс»

Після переходу мережі ТРЦ «Караван» в управління групи DCH (в особі CDA real estate, керуючої компанії мережі) пул орендарів торгових центрів почав поповнюватися новими серйозними рітейл-операторами.

Так до кінця поточного року в київському ТРЦ «Караван» буде оновлено розважальну частину - відкриється новий кінотеатр мережі «Мультиплекс». Ультрасучасні цифрові кінозали, укомплектовані і обладнані за високими стандартами якості мережі-лідера кінотеатрального прокату України, улюблені постійними глядачами VIP-сектору із сидіннями формату "Super Lux" і зручний розклад - всі ці переваги МУЛЬТІПЛЕКС обіцяє у своєму новому кінотеатрі. Разюче оновиться інтер'єр кінокомплексу і асортиментний ряд бару: напої, снеки, безліч видів попкорну різного смаку та об'єму. Загальна місткість кінотеатру складе близько 1000 місць, всі зали тепер будуть цифровими, в тому числі 3D. Цінова політика залишиться звично лояльною, а кількість сеансів самого актуального кіно дозволить всім бажаючим у зручний час зануритися в чарівний світ кінематографа, без вичікування подовгу фільму у фойє.

«Ми дуже обережно підходимо до вибору локацій для відкриття нових об'єктів нашої Мережі, завжди ретельно оцінюючи їх якість, політику підбору орендарів, затребуваність і популярність серед городян. А тому прагнемо будувати високотехнологічні кінотеатри тільки в кращих торгово-розважальних комплексах. Відповідно, головну роль при ухваленні рішення про базування нашого кінотеатру в ТРЦ «Караван» зіграли професіоналізм і грамотно структурований стратегічний підхід менеджменту CDA real estate» - говорить Генеральний директор мережі «Мультиплекс», Анатолій Базильчук.

Крім того, на осінь 2013 р. в столичному ТРЦ «Караван» також заплановано оновлення зони громадського харчування за рахунок відкриття першого в Україні фуд-корту міжнародної мережі KFC (Kentucky Fried Chicken). Тут кияни зможуть спробувати фірмові сендвічі з курячим філе, визнані кращими в світі, а заодно оцінити і інше меню. Відповідний довгостроковий контракт був підписаний у середині липня поточного року між CDA real estate і ТОВ «Глобальна ресторанна група», дочірньою компанією американської групи Global Restaurant Group (GRG).

Нагадаємо, що компанія KFC заснована в США в 1952 році. На сьогодні її підприємства успішно працюють у 110 країнах світу.

Як повідомила начальник відділу оренди CDA real estate Олександра Негода: «Ми маємо намір продовжувати роботу по посиленню складу орендарів і вже до кінця цього року плануємо вивести наші ТРЦ на якісно новий, більш високий рівень, тим самим надавши нашим відвідувачам більш широкий і цікавий спектр товарів, послуг і розваг. Також ми вдячні нашим новим партнерам «Мультиплекс» і ТОВ «Глобальна ресторанна група» за високу оцінку нашої роботи і готовність до співпраці. Зараз ми продовжуємо спільно працювати над планами відкриття нових фуд-кортів KFC і в інших наших ТРЦ».

Довідкова інформація DCH

Мережа ТРЦ «Караван» включає в себе три ТРЦ - у Києві, Харкові та Дніпропетровську. Загальна площа об'єктів перевищує 200 000 кв. м. У 2013 році співвласником мережі став харківський бізнесмен Олександр Ярославський, який є бенефіціаром групи DCH.
DCH - одна з найбільших вітчизняних бізнес-груп, яка найбільш динамічно розвивається і яка володіє активами різної галузевої приналежності. У структуру активів DCH входять компанія «XXI Століття», готель Kharkiv Palace 5*, мережа ТРЦ «Караван», Міжнародний аеропорт «Харків», авіаперевізник «Харківські авіалінії» і регбійний клуб «Олімп».
       

Довідкова інформація KFC

В Україні мережу KFC представляє компанія «Глобальна ресторанна група - Україна». Компанія створена у серпні 2012 року і є дочірньою структурою американської групи Global Restaurant Group (GRG). Власниками компанії виступають «Берилліом
 Інвестменстс Лімітед» і Global Restaurant Group Ltd. У найближчих планах ТОВ «Глобальна ресторанна група - Україна» - розвиток напрямку ресторанів швидкого обслуговування в Україні.

У меню KFC входять страви, які представляють собою варіації на тему двох ключових рецептів (і смаків) бренду: оригінального «11 спецій і трав» і гострого «Hot and spicy». Примітно, що секрет рецептури оригінального панірування «11 трав і спецій», яке використовується в приготуванні страв мережі, понад півстоліття тримається в найсуворішій таємниці, їм володіють лише декілька співробітників компанії KFC.