Тип проекту:
придбання бізнесу
Географія операцій:
Україна
Рік угоди:
2021

У лютому 2021 року група DCH закрила угоду з придбання одного із провідних операторів онлайнового fashion-ритейлу в Україні LeBoutique. Компанія була заснована в 2010 р., її діяльність здійснюється відповідно до бізнес-моделі інтернет-маркетплейсу.

LeBoutique є однією з найпопулярніших серед українців платформ для онлайн-шопінгу в сфері торгівлі одягом, сумками, взуттям і аксесуарами. У різний час компанія була відзначена нагородами «Кращий інтернет-магазин» у межах рейтингового проєкту «Вибір року» та «Кращий мультибрендовий магазин» за результатами голосування споживачів у межах проєкту «Українська народна премія».

LeBoutique має власні користувацькі застосунки для Android та iOS. Щомісяця інтернет-майданчик фіксує 1,2 млн відвідувань покупців, що цікавляться товарами, в асортименті понад 900 брендів, які представляють більш ніж 600 постачальників.

Інвестиція групи DCH в LeBoutique — логічне продовження стратегії групи, спрямованої на розвиток онлайн-каналів продажів на додаток до існуючих офлайнових торговельних майданчиків. Розвиток у межах DCH дозволить LeBoutique зміцнити ринкові позиції за рахунок створення для користувачів технологічного дружнього онлайн-сервісу, а також синергії з іншими активами групи (ТРЦ «Караван» та ін.).